Voorbereidingen Borneo - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Suzanne Paeschen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Borneo - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Suzanne Paeschen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Borneo

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

06 September 2014 | Nederland, Deventer

Hallo mensen!!

Nog twee weekjes en dan vlieg ik weer richting Maleisië!
Ik ben er natuurlijk vorig jaar al geweest om mijn broertje op te zoeken die daar toen stage aan het lopen was. Ik heb toen het "mainland" van maleisie bezocht. Van de eilanden Langkawi en Penang, de jungle van Taman Negara, de theevelden van Cameron highlands en nog veel meer!

Nu gaat de reis naar het eiland Borneo toe, wat nogal een verschil moet wezen met het "mainland".

Ik vlieg rond 1600 de 19e van Amsterdam naar Dubai, Dubai naar Kuala Lumpur en van Kuala Lumpur naar Kuching, Borneo! Ik zal uiteindelijk aankomen op 20 september ergens in de avond. Voor jullie in Nederland in de middag, want er is een tijdsverschil van 6 uur.

In de 3 weken dat ik daar ben, ga ik naar de orang oetans, een krokodillen boerderij, naar meerdere eilanden die je op expeditie robinson ook ziet, naar de jungle en zoveel meer.

Ook vlieg ik samen met Sonia nog naar Kota Kinabalu, dit is in het Noorden van Borneo, waar nog meer tropische eilanden zijn.

Ik heb in ieder geval heel veel te doen en ik zal zeker gaan genieten!

Groetjesss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventer

Suzanne

Actief sinds 06 Sept. 2014
Verslag gelezen: 582
Totaal aantal bezoekers 1269

Voorgaande reizen:

19 September 2014 - 10 Oktober 2014

Borneo

Landen bezocht: